Volonteri Lokalnog volonterskog servisa Tuzla su dana 07.04.2012. godine, obilježili Svjetski dan zdravlja. Povodom ovog datuma, volonteri su vršili podjelu edukativnih brošura o vođenju zdravog načina života, te anketirali građane koliko su zadovoljni uslugama Javnog zdravstva. Za najmlađe, vršena je podjela balona, a svi zainteresovani su imali priliku slikati se barem ovaj dan u ulozi doktora.
Kroz ankete smo htjeli ispitati koliko su naši sugrađani zadovoljni organizacijom rada, profesionalnošću, stručnošću i ljubaznošću osoblja kao i kvalitetom pružene usluge u
ustanovama Javnog zdravstva. Ispitanici su imali priliku sve navedene segmente ocijeniti prema vlastitom nahođenju ocjenama od 1 (loša) do 5 (veoma dobra). Anketiranje je izvršeno na uzorku od 100 ispitanika, a rezultati su sljedeći:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Organizacija rada | 19% | 16% | 42% | 16% | 7% |
Profesionalnost osoblja | 7% | 20% | 41% | 20% | 12% |
Stručnost osoblja | 4% | 15% | 32% | 35% | 14% |
Ljubaznost osoblja | 26% | 17% | 24% | 17% | 16% |
Kvalitet pružene usluge | 13% | 16% | 38% | 21% | 12% |
Iz prethodno navedenog, vidimo da su građani najslabije ocijenili upravo organizaciju rada, ljubaznost osoblja i kvalitet pruženih usluga, iako možemo reći da su svi praćeni parametri ocijenjeni procentualno sa prosječnom ocjenom (3).
Margina.ba